Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrghhhhh

Idag fick jag klipptid klockan ett och hade då inte så lång tid på mig att städa huset.. Frukosten fick vänta. Det har blötsnöat hela dagen men inget har lagt sig. Åh vilken härlig vinter man har här nere i södra delarna. Not.
Klippningen blev bra allafall, Boss fick till och med följa med in och värma sig istället för att sitta ute. Sen hyrde jag barnfilmer och hämtade barnen. Vi kom alltså hem tidigt och myste ner oss i soffan med film, varm choklad och kex.

Har hunnit med en sväng på Amfi också, hämtade nyckeln så att jag kan öppna butiken imorgon.

Jag är så himla slut och min matsäck bara krymper och krymper, jag hinner knappt äta. Snart får jag kanske se 59:an på vågen allafall. Bra det. Fingrarna har fått små svidande sprickor av all städning. Jag kan nog klaga mer också, men jag orkar inte.

Sen har jag faktiskt slutat läsa Blondinbellas blogg, Helena. Jag inser att jag bara bli arg och irriterad av det ändå så.

God helg


Kommentarer
mammselen

Du är jätteduktig och bra. Ja, faktiskt bäst.... :)

köp gummihanskar att ha på händerna när du är i disk- och städvatten, så klarar dina händer sig bättre. Oc smörj in med bra salva.

Puss och kram!

2007-11-30 @ 21:31:10
helena

Ja, jag har faktiskt också tänkt sluta läsa den. varför ska man stötta henne genom att läsa den bloggen. näää Kärlek säger jag bara. KÄRLEK!!!

2007-11-30 @ 22:18:03
helena

det där kanske blev lite dubbelmoral...

2007-11-30 @ 22:18:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0