Allt inom loppet av fem minuter

Fick veta att en av mina bästa kompisar har gjort slut med sin pojkvän, även han en god vän. De har sålt huset och hon ska flytta till Arvidsjaur med deras dotter. Helt sjukt, de har liksom vart tillsammans sen ettan i gymnasiet. Jaja, de verkar vara överrens och glada allafall. Men Elin, du är världsbäst, kom ihåg det:)

Sen bråkade jag med ett ex.

Sen ringde de från b.young och frågade om jag kunde jobba imorgon. Själv alltså! Handlar bara om ett par timmar på morgonen men mer vet jag inte om jag klarar av än. Jag tror det går bra. Idag lyckades jag sälja kläder till en kund för 1400. Då var jag nöjd;)

Allt fint med mig


Kommentarer
mammselen

Fint, hördudu... finfint...

2007-11-05 @ 20:04:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0