det går inteeee

Nej det går inte. Hon kan ju inte dö. Man kan faktiskt vända tillbaka. Man kan det...

Jaha, idag har humöret varit på alla lägen. Vid lunchtid idag förstod jag inte hur jag skulle överleva dagen, sen fick jag ju släpa mig till barnehagen, helst hade jag bara velat ligga hemma under dubbla täcken och skita i världen resten av dagen. Men man måste ju jobba om man har sagt att man ska det. Sen lagade jag middag. Så det blev bättre. Städade lite innan jag drog på träning istället och på väg hem från träningen dansade jag fram.

Men det är slitsamt.

Och nu gråter man ihjäl sig för Grey´s också. Det går inteeee. Hon vänder.''

42503-738


Kommentarer
helena

ja hom vänder. det kan man göra!!!

2007-11-28 @ 00:22:41
helena

varför är vi inte i lycksele när vi vill vara där. Varför sitter vi i ett grått oslo och tynar bort?!!!

2007-11-28 @ 12:23:43
Me

Alltså jag vet inte. Jag har också funderat på det där. Varför gör man inte bara det man vill för?

2007-11-28 @ 16:24:25
URL: http://biggelito.blogg.se
irene

...för att ni inte vet vad ni vill egentligen?
... för att ni skulle vilja vara i Oslo efter några månader i Lycksele?
... för att ni har trevliga jobb och trivs rätt bra med det i Oslo fastän ni inte begriper det bara för att

2007-11-28 @ 19:40:37
mammselen

Jag fattar ingenting jag.

2007-11-28 @ 21:16:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0