hungrig hungrig hungrig

Åhh, nu är det snart middag. Vibeke har lagat nå stora köttbitar med bea-sås, gosh vad gott det ska bli.
Jag och Markus har vart och kikat på en tomt idag. Han är lite inne på att bygga, bo i ett tag, och sen sälja och tjäna pengar. Vi får se. Den låg vid vägen och det gillas inte. Då kan inte Glenn bo där. Om man nu blir kvar i Norge. Eller hur länge kan man ju fråga sig.

Sen var vi i Strömmen på deras stora köpcentrum och fyndade lite smått och gott. Jag köpte ett par nya löpskor faktiskt, nedsatta från 1099 till 399. Vilket kap. Och en klänning på h&m som jag ska ha i Thailand.
Markus hittade världens snyggaste sneakers.

42503-730

Fika fika, äta äta. Katarina kräver mig på pengar. Jajamen, imorgon är det Fars dag.
Hejhej


Kommentarer
irene

Himla bra värdering om vad som är viktigt. Kattens och hundens liv och hälsa är viktigare är ekonomisk vinning. HEJA !

2007-11-11 @ 18:58:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0