Kokt torsk med äggsås

Ja, det var middagen det. Barnen och till och med Dag var storförtjusta, så man lyckades väl.

Jo, jobbet gick bra idag som tur var.. Efteråt köpte jag kläder för 2700. Fast med alla rabatter blev det bara ca 1000.
Jag ska snart på Friskis och Svettis, vilket inte är så lockande. Men jag måste. Börjar komma in i gamla dåliga vanor.
Imorgon är det jobb på både b.young och barnhagen, men bara två timmar på varje ställe så det är lugnt. Hinner städa huset också som tur är.

Ciao!


Kommentarer
mammselen

När man har gått ett tag, går allt mycket lättare. Och då blir det roligare.
Du var ju vältränad gymnast en gång i tiden... så ge inte upp.

2007-11-06 @ 20:24:40
mammselen

Till och med Dag!
DÅ har du lyckats!!!

:D

2007-11-06 @ 21:07:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0