Negerbollar

Frosseri-lördag

42503-725
 
Jag säger neger boll hur mycket jag vill jag. Negerboll, negerboll, neeeegeeeerbooooll!

Ja, vi sitter och frossar ikväll. Tacos, godis, glass, negerbollar. Gott värre.
Idag började vi med att ta en promenad på en och en halv timme med Boss. Både Markus och jag var jättetrötta och hade inte alls lust att gå men det var fint väder och efter denna vecka när varken jag eller Markus har haft så mycket tid till honom, var vi nog skyldig honom en långpromenad.
Sen städade vi lite i huset och efter det drog vi på Markus innebandymatch. Markus lag var ganska kassa när de förlorade en 3-6 ledning, och Markus var skitkass som inte gjorde ett enda mål.

Senare ikväll ska vi nog ta en promenad ner til kyrkan och kolla in kyrkogården.




Kommentarer
helena

jag vill också ha chokladbollar! Nu blev jag sugen på sötsaker...måste nog äta lite frukost. puss och kram

2007-11-04 @ 10:44:39
URL: http://hellyeah.blogg.se
mammselen

Jag säger också negerboll. Och vitlök.

2007-11-04 @ 15:25:20
Kate

Men du måste ju vara snäll mot Markus ju..

2007-11-04 @ 17:07:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0