På västfronten intet nytt

Eller jo. Det kom några snöflingor idag. Jag kände dem i ansiktet när jag sprang till träningen, men såg dem gjorde man knappt för de var pyttesmå. Både jag och Markus somnade efter middagen och jag vaknade i panik och upptäckte att det var friskis om tjugo minuter. På något konstigt sätt lyckades jag komma dit innan allt började. Antingen så springer jag grymt fort eller så gick min klocka fel. Jag tror faktiskt på det andra.

Jag har lovat bort tjugo timmar till barnehagen denna vecka. Det är en hel halvtid det, och många pengar trillar in på kontot. Jaja, jag hinner inte uppdatera så himla mycket och jag orkar inte heller när jag väl har tid. Och saken är ju den att när man jobbar så mycket så hinner det inte ända så mycket annat heller.

Ciao!

42503-729


Kommentarer
mammselen

Jag tror på det första!

Fin bild!!!

2007-11-14 @ 19:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0