pölser i träden

Mina utslag vill inte försvinna, det börjar komma nåt under ögat nu också. Och Norge och deras himla läkarsystem där man måste vara halvt död innan man får någon hjälp. Men kanske jag kan gå till familjens läkare. Om jag ska dit. Just nu vill jag bara gå och lägga mig och sova men det ska jag inte. Jag ska städa. Jippi.
Det är sol ute och jag borde vara glad.

I morse åkte Markus hem. Han blir borta till måndag.

Nej fy vad trist allt är...... men jag ska bli positiv så fort jag kan. Återkommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0