Svinkoppor?

Jag är skitäcklig. Mina munsår är kanske inte munsår, det är kanske svinkoppor och det är inte så himla fresh...

Igår hade vi middag för Pappa och det var riktigt kul. Långbord och en massa god mat som alla barnen hade hjälpts åt att laga. Idag har jag vart ute på älgjakt och det var också kul. En kalv blev skjuten, han såg ut som en seriefigur där han låg med ögonen utploppade. Jag tycker lite synd om dem och mamman men jakt är ändå himla kul.
 Igår var jag, Pappa och Per-erik ute och jagade rådjur, jag var hund, det gick fint det:) Jag som inte hade något gevär såg rådjuren fyra gånger...

Nu är det snart bara jag och Helena kvar. Vi åker hem imorgon. Sen är det inte långt till jul igen... då blir det mer familj och mer jakt:)

42503-73742503-736
vulkan i regnet
42503-735

Jag hittade några nya bilder på Mammas dator också:)


Kommentarer
irene

Tänk att du kan vara så mordisk trots all blödighet?

2007-11-25 @ 20:59:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0