Upptagen

Det har helt enkelt inte funnits tid till att uppdatera bloggen om dagarna. Med två extrajobb blir det ganska mycket. Men på bara några dagar, några hektiska dagar har jag tjänat så pass att när jag får lön nästa gång kan känna mig ganska rik.

Igår frågade jag Dag om vi skulle åka till Usa eller inte. Det blir nog inte av men däremot ska vi nog åka på en sol och bad-charter i mitten av november. Och jag blev så glad, det känns som att det är precis vad jag vill ha mest just nu!! Lite av den värmen som jag inte fick i somras... Hoppas de andra två jobben tycker att det är okej att jag försvinner i en vecka bara, men jag måste ju prioritera det här jobbet först;) Nog för att det blir endel jobbing i utlandet också, (Vibeke ska inte med) men jag borde ju hinna bli brun allafall!

42503-724

Idag är barnen inte i parken och det betyder att jag måste passa på dem hela dagen. Jag hinner alltså INTE med ett extrajobb idag. Det känns riktigt lyxigt, och Helena och Nora kommer hit så vi ska bara mysa, baka och se på film tror jag. Supergreit!

(Fast imorgon måste jag städa huset för det har jag inte hunnit i veckan....)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0