6 timmat uteliv

Shit, man blir trött av att vara ute i 6 timmar. Fattar inte att kidsen orkar. Har inte hunnit göra någon nytta här hemma allafall, snart ska jag hämta barnen igen. Och jag borde gå och duscha Boss för han har badat en massa i fjorden idag. Hoppas han inte får mer våteksem.

Imorgon ska jag på anställningsintervju också:) Irene, just det, jag har angett dig som referens. Fast bara ditt hemnummer. Jag glömmer alltid att informera om sånt. Borde nog säga det till Vibeke också om chefen på stället inte redan hunnit ringa henne.

Jajaaaaaaaa, pss krm


Kommentarer
mammselen

Vilket jobb har du sökt?

2007-10-04 @ 21:08:01
mammselen igen

Lycka till, förresten!

2007-10-04 @ 21:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0