Alla med varsin dator.

Jaa, här sitter jag, Markus och Dag med varsin dator i knäet... Vibeke är lite osocial och sitter med sin dator i köket. Nya umgängesformen:)

Jag har faktiskt, kors i taket, dra mig baklänges på en liten vagn, vart ute och sprungit !!! Skulle på Friskis men det var inget för det är höstferie, så jag sprang. Och dra mig baklänges på en liten vagn, det kändes jättebra, trots att jag inte tränat sen maj. Ja, jag är ju för duktig alltså:)

Jaja, det hät tänkte jag publicera igår men så blev det visst inte.

Jo just ja, Glenn är borta igen. Han fick gå ut i måndags efter en veckas husarrest och sen har han inte kommit hem sen dess. Man blir ju less...



Kommentarer
Anonym

Och jag har varit på core...
Kanske du skulle ta Glenn till Bråtanveien, när han kommer tillbaks... kanske han skulle stanna där...

2007-10-03 @ 19:23:56
mammselen igen

Glenn kanske saknar Boss. Och är ute och letar efter honom?

2007-10-03 @ 21:21:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0