Dagens I-landsproblem

Imorgon ska jag köpa en ny mp3-spelare. Jag är less på min i-pod. Dessutom börjar batteriet vara kasst. Min JOS är helt borta. Jag hittar den inte, det batteriet var heller inte bra.
Så det blir en sån här. Men. VILKEN FÄRG?
Svart och vitt är uteslutet, tycker det blir lite tråkigt.

42503-708

Det som är bra med den här lilla grejen är att det finns radio på. Sen kan man spela in med den också. Dessutom behöver man inte installera något jobbigt program som man inte förstår hur det funkar, man bara pluppar in den i datorn. Perfekt!
Tyvärr har jag inte nån bra musik på datorn, men det kan ju snälla vänner fixa.


Kommentarer
Mi

Ja det kan man verkligen kalla I-landsproblem...

2007-10-19 @ 17:18:31
mammselen

Det tycker jag också.
Rött... det blir man glad av....

2007-10-19 @ 21:43:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0