Dansa dansa

I lördags kom Markus pappa och hälsade på. Vi var i Oslo lite och sen åkte jag direkt till Helena där vi skulle ha fest. Det var jag, Helmert, Josefine och Madde. Shit pommes vad skoj vi hade det!! Riktigt trevlig förfest, en buss som inte kom, en nedprutad taxiresa, lite körsång och slutligen en massa dans på Nichol & son. Lyckad kväll, kom tillbaka till Dröbak halv fem och min snälla Markus kom och hämtade mig på sevvan.
Sov inte till längre än halv 10 så nu är jag trött. Helena är här och vi har ätit surströmming:) Nu är det bara slapp som gäller för resten av kvällen!

42503-703




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0