"en gutt i magen"

Ja idag är det fredag och humöret är betydligt bättre än igår:) Nu får jag börja äta lite godsaker. Under veckorna försöker jag undvika smör och socker, det går bra men är sorgligt tråkigt. Men eftersom det snart är helg så lyxade jag med knäckebröd med smör och messmör på. Den första tuggan smakade som sockerkaka! Himla gott...

Igår vid middagsbordet satt vi och pratade om vilka som skulle få barn i Dag och Vibekes bekantskapskrets. Så kom vi vidare på hur barn får mat när de ligger i magen. Så säger Ivar:

-När jag har en gutt i magen och jag dricker vatten, då tror han att det regnar!

Haha:)

42503-684

De åker bort i helgen så jag och Markus har hela huset för oss själva. Fast jag ska till Helena på fest på lördag-kvällen. Och så måste jag bjuda henne på sushi för hon har inte råd med något just. (Blir alltså kanske en resa ändå)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0