Falukorvben

Besökte Lindex igår och deras underbara rea. (Lindex är alltid bäst på rea) Tyvärr fick jag lov att inse att mina ben ser ut som små korvar. Jag har dessutom fått lov att gå upp en storlek på trosor. Berättade detta för min ytterst ödmjuka snälla pojkvän som svarade som så att det var bra att jag hade korvben för då syns det ju att jag kommer från Falun.
Tack för den!

42503-707
Tyvärr så har jag ju inte sånna där falukorvsskinn-tights...

Så nu har jag vart ute och sprungit. Efter att ha provat att äta nyttigt och ta en timmes promenad innan frukost i tre veckor nu (med undantag på helgerna) och det inte har hjälpt ett piss måste jag väl försöka ta till mer drastiska åtgärder - eller acceptera att jag börjar få kvinnliga former. Som Dag förklarar det hela.

God Jul.



Kommentarer
Elin

herregud vart har du fått den där bilden ifrån!?!?..=)=)

2007-10-19 @ 11:22:37
Kate

HAHAHHAHAHAHHAA!!! det var det roligaste jag har hört på länge, måste säga det vidare =)

2007-10-19 @ 20:25:48
Bro

vet inte om jag tycker att bilden var snygg eller ful... hahaha... påminner dock om falukorv så det har du rätt i =)

2007-10-19 @ 23:44:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0