Glad och lycklig

Jag sitter och prata med Jonas på msn. Vi har precis kommit fram till att vi bara vill vara glada och lyckliga. Och att vi faktiskt är det. Allt är frid och fröjd med andra ord.
Den andra intervjun jag hade idag gick nog okej. Verkar positivt men man kan aldrig veta. Annars finns andra jobb att söka.
Jag klagade på att barnen var bortskämda idag. De har så många leksaker och är inte särskilt rädd om dem. Kastar dem hit och dit och slarvar bort dem i barnehagen. Försökte förklara att det fanns barn som inte ens har några leksaker, ja endel har inte ens någon mat, och de har inga pengar så de kan inte ens köpa mat...
-Men de kan ju gå på restaurang

Jaja, som sagt, allt är frid och fröjd och det måste ju vara skönt att slippa veta att folk svälter. Berkymmerlöst är bäst.

Ciao!

42503-699


Kommentarer
Elin

yes..visste väl de..norge kan inte va bra på allt..haha..nej men då har ni riktigt drama att vänta!!!!....snyfterier!

2007-10-17 @ 20:55:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0