HilmerfestHelena

Det blev en grön mp3-spelare... eller gul eller lime eller vad man nu ska kalla det. Hittade ett till par mjukisbyxor och lite annat småkrafs också. En present till extrasmall-Kate. Själv börjar man ju bli lite fet.
Nu sitter jag hos Helena, hon har precis fått min dator så nu kan ni tjata på att hon ska blogga. Hon ska på värsta festen hos Hilmers hus ikväll och har lånat min madonna-klänning. Det blir nog himla fint. Och ingen kunde skjutsa henne dit så hon har fått taxi-pengar. Lyx alltså.

42503-709

Själv väntar jag på att Dag och Vibeke och barnen ska komma och hämta upp mig så vi kan åka hem. Blir ingen utgång ikväll, ska ju till kyrkan tidigt imorgon:)
Bye bye


Kommentarer
mammselen

Jättefin!!!
Att jag har fått så fina döttrar?!!

2007-10-20 @ 18:17:58
Kate

Jag är ju ingen extrasmall längre men en small iaf!

2007-10-20 @ 18:28:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0