I´m the king of the world

Tjena. Jag söker extrajobb på b-young. Har ju så mycket ledigt om dagarna när kidsen är i barnehagen. Intervjun gick bra. Fast just nu sitter jag och funderar på vad jag sa egentligen och vad jag borde sagt istället. Men hon sa allafall att hon hade fått ett veldig gott intryck av mig och att jag ska vidare på en till intervju för de gör alltid två stycken. Fint fint, jag är grym med andra ord:) (Har man suttit och pratat så bra om sig själv i en timme så blir man ju helt hög på all fakta om hur himla bra man är på allt:) Så just nu äger jag - så är det bara.

Solen skiner och jag ska städa. Sen är det helg för sjutton.

Wee;)








Kommentarer
mammselen

Du är ju hur bra som helst. Bäst, faktiskt.
Det har jag alltid vetat.

2007-10-05 @ 16:26:41
irene

BRA, och jag håller med ala

2007-10-05 @ 21:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0