Jag är suuuuur

Jag är sur idag och det är inge kul.
Jag är sur för att det luktar alltför mycket hund i min lägenhet. Piss. Jag har köpt en luftfräschare. En dyr en.
Jag är sur för att min dator där nere är helt dum i huvet och jag har lust att kasta ut den genom fönstret. Varför kan inte materiella ting känna smärta? Då skulle jag slå den mycket hårt. Den sjabblade bla bort min arbetsansökan till Vero Moda. Som tur är har jag fått iväg en ny.
Jag är sur för att Markus sopa ner med alla himla cola-flaskor. De tog jag och pantade. Naturligtvis gick pengarna direkt till mig. Eller förvisso, en ny dyr luftfräschare.
Jag är sur för att jag har städat i tre timmar idag. Ja men klart det var bra gjort, men alla vet väl att städning framkallar ilska. Helena och jag vet då det allafall.

Faktiskt så känner jag mig som en arg banan.

42503-702



Kommentarer
mammselen

Det var värst.
Jag brukar bli glad när städningen är avklarad. För då är det så rent, fint, bortplockat och välstädat så man mår bra av bara farten.

2007-10-11 @ 21:19:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0