Moln

Kidsen har inte vaknat än och jag ska ställa mig och göra pannkakor för idag ska vi på tur i barnhagen. Ute är det grått och moltäcket hänger över fjorden. Egentligen är ju inte barn mitt favoritdjur men ibland kan man ju kanske följa med om de frågar. Så skulle jag få ta med Boss också, förklarade att han inte skulle hinna få någon morgonpromenad annars.

Stressa stressa stressa.... obemärkt. Det är tur att barnen inte lärt sig att stressa allafall. Ja, ibland kunde ju ha gått lite snabbare men det är bra att de får vara bekymmersfria:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0