Piuh

Imorgon får jag besök av Linda Gotland. Ja, hon heter ju inte så i efternamn men jag kallar henne det. Hon pratar  gotländska som bara den och jag tycker det är så fint. Hon började som barnflicka i samma veva som jag tror jag men nu bor hon hemma igen men är här och hälsar på. Ska blir så trevligt:) Men jag måste städa en massa ikväll för det ser för täskigt ut nere i källaren.
Sen ska jag ju möta upp kära lillasyster imorgon också, blir en massa turer mellan mig och Helena i dagarna, som tur är får vi låna bil mellan fredag och lördag allafall.
Menmen, jag ska ju bli rik nu så jag behöver inte tänka på pengar. Fint!!


Kommentarer
mammselen

Nu tror jag att det är något du inte har förstått riktigt...
Om du ska bli rik, så behöver du verkligen tänka på pengar. Tänker du inte på pengarna och vad du använder dem till, så blir du ALDRIG rik!
Så det så!

2007-10-24 @ 19:12:02
Linda Gotland

Tusen takk før idag Birgitta! :) Det var så mysigt och trevligt att komma och hælsa på dig!! Verkligen ett jættefint stælle! Ha det nu så kul med syrrorna i helgen! Vi snakkes!
Många kramar Linda

2007-10-25 @ 21:48:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0