Regel nummer 1

Blogga inte onykter. Så var det sagt.

Annars var det en otroligt trevlig middag igår, efter ett tag gick jag och Helena ner i centrum och kollade in Molles och jungletelegrafen. De har tagit sitt førnuft till fånga och sænkt åldersgrænserna till 20 igen. På Molle var det døtt. På jungeltelegrafen var det 40+-ingar. Många...
Vi dansade lite och drack en massa vatten och spanade in bartendern, sen drog vi hem igen. Där satt Markus och Dag och drack Baileys och annat, jag kokade pasta och sen åt vi resterna från middagen. Vibeke har en väldigt god pastarätt som sin specialare:)

Imorse kom Viktor och kröp ner under täcket så låg vi och gosade med Glenn.

Idag är det en fantastiskt fin höstdag. Vi ska passa på att njuta ordentligt!! Ska nog träffa Island-Anna och fika med henne senare också.

>Hejråå


Kommentarer
mammselen

Grattis på namnsdagen.
Puss och kram.

2007-10-07 @ 15:26:20
irene

mysigt - att mysa med Glenn alltså, inte att spana in bartendern (fast kanske ändå...)

2007-10-07 @ 17:40:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0