Sjuk hund

Boss väckte mig inatt och ville bajsa. Så jag släppte ut han så han kunde springa till grannen, för i vår trädgård vägrar han att skita.
Imorse efter att jag lämnat barnen tog jag en löptur också, det kanske inte var så snällt mot sjuka Boss. Men han klarade det.

Jag har precis vart på shopping, sån här halva priset på halva priset-shopping, ja jag köpte nåt jag tyckte såg coolt ut till mig och Helena för 25 spänn styck men nu när jag kom hem insåg jag att det inte var så himla coolt och att det kanske till och med är sov-kläder. Så kan det gå, man kan ju sova gott för 25 kronor också. Boss ropade på mig när jag klev inför dörren också
-Maaaaatte, jag måste baaajsaaa igeeeeeeeeeeeeen!!
Fast han sa inte riktigt så, utan lite mer
VOFF!
Så han fick gå ut och bajsa ut sin diarré och justja, jag måste torka upp lite gul spya som han lämnade efter sig i trappen.

Det blev mycket äckel i det här inlägget;)

42503-710
Jag tror det var Markus som tog den här bilden en gång. Oförskämt va?


Kommentarer
Emma

BLÄÄÄÄÄÄ!!:D

2007-10-22 @ 19:02:02
helena

men schysst att lägga ut en bild på han när han bajsar. vill du att jag ska ta kort på dig när du skiter va? vavava???

2007-10-22 @ 22:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0