Trist utan bilder

Tycker det är tråkigt att uppdatera bloggen när man inte har några nya bilder. Jag får väl fixa det men nu har jag en ny dator och jag vet inte ens om det funkar att lägga in bilder på den.
Igår var vi på inflyttningfest hos vår kör-ledare. Nu var det ju ingen sådan inflyttningsfest med alkohol som flödade, det har nog vart lite väl magstarkt eftersom att kyrkan äger lägenheten. Men vi fick gott tilltugg, vet inte om det var en piteå-ansk specialare, men en skiva formbröd med köttfärssås på, sedan ost, banan, gräddfil och till sist peppar längst upp. Gott nanting! Sen sjöng vi några sånger och efter det fika-fikade vi. It was really nice:)
Kom hem strax efter halv tolv och var jättetrött. Ibland är det jobbigt att bo i Dröbak...

42503-588

En gammal bild på en vacker häst får duga för idag:)


Kommentarer
mammselen

Som du har märkt, så går det alldeles utmärkt att ha inflyttningsfest utan alkohol. =D
Att fika... länge... verkar ha blivit ditt nya intresse. Inte så dumt, faktiskt.
Hästen är fin. Det går bra med "gamla" bilder också

2007-10-02 @ 17:20:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0