A men vad bra

Ja, jag har faktiskt ögon. Se så stora de är. Men det är klart så mycket som jag skrattar är det ju svårt att se dem ibland. Jag ser inte heller så mycket när jag skrattar, därför brukar det vara svårt att köra bil med någon rolig person som medpassagerare.

42503-672

Så då är man alltså blåögd? Jag menar färgen. Fast jag är väl lite naiv också, hade ju faktiskt stora problem med att förstå hur en människa kunde bete sig som SH. Men alla är inte bra. Det har jag lärt mig i sommar.
Men färgen då. Jag har alltid trott att jag är ett stort B. Men nu är jag alltså ett litet b. Det är ingen dominant gen (Se, vad Knurt har lärt mig i skolan...)
Ja men vad bra, då kan jag ju hjälpa till att bevara den ariska rasen som tydligen är på utdöende. Just för att ett litet b inte är dominant över det stora B:et.
You get it va?


Kommentarer
mammselen

Om man har bruna ögon... då är man alltså inte arisk...?
Va bra...
Och vilken tur att Hitler inte finns nu. För då kanske jag inte hade hamnat i rätt grupp. När

2007-09-01 @ 16:56:22
mammselen igen

När han sorterade... ska det stå.
:-D
(Min dator gör som den vill.)

2007-09-01 @ 16:59:15
irene

Det spelar ingen roll om det ena sägs vara dominant äver nåt annat. Brunt lär dominera brunt men två brunögda personer fick ändå en klart blåögd son för dryga 20 år sen

2007-09-01 @ 22:20:15
Big

Ja, men brunogda kan fa blaogda barn, bara de brunogda har ett litet b ocksa. Men tvartom ar daremot sallsynt.

2007-09-02 @ 03:21:35
mamma

Hörrö... du vet väl om att tantmammamatte har två bloggar till. Lillavovven och farbror Julius.
Jättebra, de med.

2007-09-02 @ 11:56:35
Big

Jaaa klart jag vet:) Brukar läsa dem!

2007-09-02 @ 19:21:45
URL: http://biggelito.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0