En natt i Reykjavik

Så var man hemma igen och det är alltid lika grymt skönt. Liftade in till storstan igår. Eller först väntade jag i två timmar på att det skulle sluta regna så jag kunde gå ut. Fick tillslut lift med en polack som lyssnade på crazy frog hela vägen. Högt. Jag har alltid undrat vilka som egentligen lyssnar på sån skit. Nu vet jag. Polacker i 35års-åldern.
När jag kom fram tog jag en buss till stället det skulle vara fest på. Mötte upp med Marina, en galen hästtjej från Sverige som jobbar på en gård i närheten. Eftersom jag hade ont i huvet drack jag inte så mycket vin utan tog det bara lugnt och hade trevligt och sen när de drog in till stan somnade jag gott i soffan:) Det var bara fint det, hade varit skittrist att ha med ut anyway.

Imorse gick vi ut och promenerade oss vilse i en och en halv timme. Eller kanske två, men skönt var det med massor av sol.
Sen Mc´donalds och skjuts hem i en snygg bil. Lyx.

Ska visst blir regn i veckan igen. Men i mig lyser solen:)



Kommentarer
mamma

Vi vill ha sol när vi kommer. Inte regn i alla fall.

2007-09-02 @ 21:13:58
Mac

Du får skjuts hem från flygplatsen (gardemoen) i en snygg bil också !!!

2007-09-02 @ 21:28:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0