Glenn?

Glenn har vart borta sen i fredags och Helena har vart helt knäckt. Idag ringde hon polisen och djursjukhuset och allt sånt där... Men nyss ringde hon och grät så jag inte hörde vad hon sa, så jag trodde han var död. Fast sen fick hon fram att de hade fått in en katt som såg ut som Glenn på nåt ställe så nu skulle hon åka och hämta honom. Förhoppningsvis är det han som bara råkat gå lite vilse:)

I helgen vi vart i stan lite. Gick en sväng på Karl Johan under lördagen, det är fint att vara tillbaka:) Igår tittade jag på Markus innebandy-match och efter det drog vi till Helena och försökte trösta henne.
Jag och Markus försöker komma på vad vi ska göra nästa helg. Vi är lite less på att springa på stan. Kanske blir det någon liten utflykt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0