Hejselihejsan

Igår var jag och Helena och fikade i regnet. Vi fikade väääldigt länge och pratade om Lycksele och Lycksele och lite annat också. Ja, jag hittade ju en bh också och hårfärg och en tröja. Imorse sjöng vi i kyrkan, det gick ju sådär, lite planerade sånger som kom av sig men det funkade. Efter sången var det ju kyrkkaffe. Läääänge. Till slut hade alla gått så då fick väl vi gå också.

Boss höll på att få stryk av en schäfer i Frognerparken men jag tog han i nackskinnet och borrade in mina långa naglar. Sen försökte han attackera Boss allafall. Dumma hund.

Den 13:e är det fest tillslut allafall:)



Kommentarer
mammselen

Tog du schäfern i nackskinnet?
Du är tuff du!

2007-09-30 @ 18:54:15
irene

heja, det är inställnningen och energin som gör susen

2007-10-02 @ 19:43:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0