Helg med Helmut

Nu drar jag snart till Helena och væl dær ska vi äta krabba och räkor. Så ska Glenn och Boss få träffas igen. Det var ju ett tag sedan. Det blir en nätt liten busstur på 1 timme och 38 minuter. Om inte mer. Lika lång tid tar det med buss mellan Lycksele och Umeå. Shit vad jag längtar till norrland ibland. Det liksom bara kommer och slår en i huvet. Norrland; SLUTA ROPA PÅ MIG!

Jaja.

Imorgon ska jag försöka hitta nya bh:ar och mjukisbyxor. Och fika fika. Kanske, om mitt samvete tillåter. Alltså tjockis-samvetet. Lät ju nästan som jag skulle på en hemlig dejt men så är inte fallet.
Däremot ska Markus få bjuda mig på käk på någon flådig restaurang på kvällen. Fast den behöver inte vara så himla flådig. Bara jag slipper betala. Och då klipper rea-kicken till och slår ner tjockis-samvetet.

Nog svamlat för den här gången.

God Helg!

42503-682


Kommentarer
mammselen

Häls ve´de´.

2007-09-28 @ 22:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0