Men vem hämtar mig på flyget imorgon MARKUS?

Ja jag vet inte jag. Markus skulle jobba sist jag pratade med han och jag bad han ändra eller nåt. Ska jag verkligen behöva åka med flygbussen. Jag menar, jag förväntar mig en stor välkomskommité jag!
Nei vel. Jag ser väl hur jag gör. Får slänga iväg ett sms till honom lite senare. Jag anländer klockan 06.00... Jag tror att varken Helena eller Dag orkar masa sig upp så tidigt. Fast de har längtat så mycket efter mig:P
Alltså snart, kan knappt tro det är sant. Jippijippijippijippi.

Idag har jag fört över mina intjänade pengar till mitt svenska konto, och just nu laddas batteriena på mina mp3-spelare på Nordjobbs kontor. Jag och Elisabeth har vart och badat i Laugardalur. Det var skönt men jag provade aldrig den 44:a-gradiga potten. Lite för varmt för min smak. Men nu känner jag mig ren och fräsh och riktigt riktigt laddad för att åka hem!

SEEYAAAAAAAAH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0