Sa sitter man har igen da...

Annu argare. Men nu har jag suttit pa en klippa och gratit av mig det varsta. Jag och SH hade ett stort gral dar vi stod och skrek at varandra i 10 minuter. Det borjade med att jag fragade varfor jag inte fatt sa mycket lon som jag ska ha. Da fick jag veta att jag ar den samsta flickan som har jobbat hos honom och alla fel jag har. Nar han inte kom pa nagra fler fel sa klagade han pa att jag var kall och hade sa mycket klader pa mig. Det ar val anda mitt problem tyckte jag, men nej, da var det ju nat fel pa mig. Han fick allafall veta vad jag tyckte om honom ocksa. Fast jag borde inte ha svurit. Jag har spelat in allt pa min mp3. Han pastar att jag inte jobbat i sommar. Det ar ganska irriterande att han pastar det for da hade jag ju inte behovt jobba om han anda skulle saga det.

Jaja. Det har var sista dagen allafall. Cant wait to come home. Fast forst kommer ju Mamma och Maria, det ar bra:)

Markus sager att han kan ringa honom. Ja kanske.


Kommentarer
Bro

Gubbjävel, blir så jädra sur på honom, inget ledarskap alls. Men men... man lär sig ju hur man inte skall vara. Vill förresten ha den där mp3 inspelningen.

2007-09-07 @ 15:40:01
helena

han ær dum i huvet. men nu ær det slut på skiten! bra att du sa vad du tycker om han

2007-09-07 @ 17:06:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0