Sol i hjärta, sol i sinne:)

Vädret är fantastiskt här idag. Bäst att passa på att njuta eftersom det tydligen ska blir regn i helgen. Ska ta med mig kameran när jag hämtar pojkarna och ta lite kort.

Vi ska nog åka utomlands i höst:) Dag föreslog Florida och jag höll med, men Vibeke har inte tid att vara borta från jobbet så länge. Vi får se. Hursomhelst så är jag bara så glad att vara där jag är just nu. Det är så tryggt och bra här. Ibland tänker jag tillbaka på det dåliga från Island och då är jag så tacksam att vara tillbaka. Inatt drömde jag om att jag skulle jobba på Ivar och Viktors barnehage men de tyckte jag var så himla dålig och jag skulle aldrig kunna få jobba där något mer.
Självklart måste jag dra mig vidare och göra något annat snart men just nu tror jag det är bra för mig att vara här.

Ciao!


Kommentarer
elin & alva

hej!!
tänk på att frukt jäser i magen så ät inte frukt direkt efter maten för då får man gaser i magen!!!=)
jag har börjat med att äta en omelett på morgon 2 ägg 2msk vatten det går jätte bra mår otroligt bra av det!! åsså har jag gott ner i vikt!
det är skoj på pumpen men saknar dig är lite ensamt men jag försöker peppa mig själv!
har åxå börjat med afro power dance
DET ÄR HUR KUL SOM HÄLLST!!!!
hoppas jag kommer ifrån huset mer så man får skaka rumpan lite, är ju marknad här i lycksele... ska ut på lörda!!
ha skoj i norge i helgen!!
kram kram saknar dig!!!

2007-09-27 @ 19:24:18
mammselen

Jo, just nu är det bra för dig att vara där!
Puss och kram!

2007-09-27 @ 19:55:47
irene

Det tror jag också att det är. Bra för dig alltså att vara där

2007-09-28 @ 10:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0