sommar... eller jag menar höst-skor.

Idag har jag tillbringat hela dagen med Elisabeth som jag bor hos de här sista två dagarna. Hon är supersnäll. Vi sov ganska länge och sen drog vi ut i regnet. Blä. Åkte till Frälsningsarmens second hand-shop och där köpte jag ett par fina skor för 50 spänn. Hoppas jag inte får övervikt på planet hem bara:)
Pratade med Nordjobb och facket om min arbetssituation och jag berättade om den veckan då vi jobbade ca60 timmar istället för 40. SH vill ju inte betala mig eller ge mig ledigt för det med anledning av att jag har jobbat så dåligt övrig tid. Vilket naturligtvis inte är sant. Jag har jobbat lika mycket som Ossian men han skulle få ledigt han.

Jaja, vill bara lägga det där bakom mig och snart sitter jag på planet hem till Oslo. Det blir grymt härligt att komma hem.


Kommentarer
Dag, Vibeke, Ivar & Viktor

Vi gleder oss til du kommer!!!

2007-09-13 @ 02:02:05
irene

Bra att du pratat med facket och Nordjobb om hur du haft det. Då kanske han inte "behöver" stå ut med nån fler

2007-09-13 @ 17:28:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0