Trøtt.

Jag sover alldeles før lite hær. Vaknade av Markus væckarklock som verkligen skær in i øronen. Innan barnen kom och væckte mig. Jaja, hær finns livsglædje allafall. Barnen fyllde år igår och i søndags var det barnkalas:) De fick massor av presenter som vanligt.

42503-676

Såhær ser de ut nu før tiden- lika søta som alltid!

Pappa ringde igår. Han hade rådjur på tomten. "Nej, men dær kommer bocken också! Ska jag skjuta den? Nej, det ær lite fegt att skjuta från altanen va? Men det ær ju jaktsæsong nu..."  Sedan sa han att det hær ær livskvaitet det. Imorse nær jag nyss kommit hem från barnhagen stod jag i køket, och utanfør fønstret kom det tre rådjur. Mitt bland husen- men visst ær det trevligt allt:)

Annars førsøker jag gå av mig mitt Islands-spæck som satte sig i somras:) Men jag ær inte særskilt olycklig før det, tycker det ær ganska fint på sina stællen. Fast nu førsøker jag røra mig lite ændå før att det inte ska bli mer. Går en timme efter jag læmnat barnen i parken på morgonen, så får Boss røra sig lite också. Sen pratar jag med Helena sækert en halvtimme under tiden, vi har ju tele2 kompis nu och ringer gratis till varandra:) Idag pratade vi om att Kate snart kommer hit, førhoppningsvis i slutet av oktober. Det blir skoj det.
Ja, sen nær man kommer hem från promenaden væntar allt gott som finns i skåpen hemma... det ær inte lætt minsann...

42503-674

Jag har en rosenbuske utanfør fønstret..

42503-675

och en sovande Markus i sængen...

42503-68042503-67942503-67842503-677

och fina minnen... varm kælla på fjællet:)

Nu ska jag gøra någon nytta... Ciao!


Kommentarer
mammselen

De har blivit stora.
Och lika söta som förut.

2007-09-19 @ 19:44:33
elin & alva

Hej!
gu va fina kort!
hoppas att allt är bra !
kramar från Lycksele

2007-09-19 @ 19:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0