vindruvor

Ja här sitter jag och trycker i mig vindruvor. Jag ska gå ner i vikt. Jaaa jag med, jag är ju lite less på tanterna som håller på men faktiskt så gick jag upp i vikt på Island. Och att man inte ska äta för mycket frukt tror jag inte det minsta på. Jag försökte läsa om det men överallt stod det att frukt innehåller så mycket vitaminer och antioxidanter att det bör man äta och det är bara bra. Så vindruvor är min nya drog.
Jag saknar dock godiset.

Har nyss vart på B-young och lämnat in en arbetsansökan. Nej jag kan tyvärr inte jobba så mycket i jul. Ska man ljuga om sånt Irene? Nej, det är väl klart att man inte ska.. Man ska inte ljuga.

Igår fick jag låna bilen och åkte till Helmert. Glenn behövde sin toalett, han får inte vara ute på ett tag nu. Vi såg på Ghost Whisperer och var på butiken och försökte alternativ till godis. Det blev nötter och såklart vindruvor. Jag ska nog bo hos henne i helgen. Det blir kul det.

Nej men om man skulle ta och jobba lite...


Kommentarer
irene

nä, det ska mnan inte. Men du kan ju tala om hur du skulle kunna jobba bara för att visa din goda vilja

2007-09-28 @ 10:19:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0