Den stora båten

42503-846
lilla båten
42503-847
stora båten

Inte vet jag om den var så imoponerande men det var ju spännande att vänta på den.

Jag blir galen på de här himla delarationerna också. Man har ju inte bara en att hålla reda på. Helenas också. Men eftersom jag inte fattar nåt så lutar det bara åt att inte göra nåt med dem. Nej nu har jag pratat med mamma och det där verkar ju helt mysko...

Jaja, nu är jag sur och trött och jag ska sova. Imorgon är det jobb i ett sträck från halv åtta på morgonen till halv nio på kvällen. Alla tre arbetsplatser ska avverkas.
image848

hejdå


Kommentarer
mammselen

Jag tycker att den är jätteimponerande.

2008-04-23 @ 20:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0