Fågelsång rakt i hjärtat

Idag har vi vart i skogen på turdagen. Äntligen. Fåglarna kvittrade, precis som de ska om våren. Det är så himla glädjande. Dessvärre verkar det snöa en massa i Sverige och här ser det ut som att vi inte kommer få se nå mycket av solen de närmsta dagarna. Den här himla väntan på att det liksom bara ska braka till så är allt grönt och varmt. Jag ahr inget tålamod längre. Ja där ser man, nu började det regna ute igen. Jipi.

Igår fick jag vet att jag vann mars månads säljartävling på jobbet:) Vi skulle sälja mest underdelar... typ byxor, kjolar, tights... Grattis till mig.

Jag har ringt mina kära föräldrar ikväll också för att diskutera flytt hem och sånt, men ingen svarade.

Nu. Säng.


Kommentarer
irene

mammselen är
ingenting att lita på, hon bara dräller omkring när hon inte har några ungar hemma

2008-04-11 @ 20:10:21
mammselen

Det är inte sant. Jag var bara på sta´n och klippte mig.
Grattis till säljtävlingsvinsten.
I morgon ska moster och jag åka skidor... tänker vi... Sedan är det vår på riktigt.

2008-04-11 @ 23:25:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0