Fel tandborste

Igår när jag skulle borsta tänderna råkade jag ta Robis tandborste. Dumt va? Men varför har han en rosa för? Ja men det var lite pinsamt, idag har jag köpt en ny high-tech BLÅ till honom, med tungskrapa och grejer.

Vi shoppade igår också, köpte en jättesöt klänning på Åhlens och en vit sommarklänning på Vero. Samt lite smått och gott. Jag är som redo för sommar nu jag.
Och alla bara frågar om jag har vart i fjällen på grund av mina pandaögon efter solglasögonen. Nej, jag har opererat ögonen, och nej, egentligen behövde jag inte köpa en massa glass heller. 
Jag fick lov att gå och kolla vad man kunde köpa av glassbilen och när den söta glasskillen stod där och undrade vad jag skulle ha kunde jag ju inte säga att jag inte skulle ha nåt. Så nu har vi glass för hundra spänn i frysen. 

Men jag har tränat idag också. Ute på en egen lite springtur i universitetsområdet, sen skulle jag göra ett sista ryck och höll på att kräkas, så jag lunkade hem och åt godis istället. Det är det jag äter mest. Godis och renkött.... och just det, glass också.

Sen har vi vart på norrbottens muséum idag, det var inte jättespännande. Men lite. Brunnslocken var minst spännande.

Nog om mig för idag.
Ciao!

Ja just det. Jag fick en gråtattack i telefonen idag. Anledningen; jag hade en liten svacka och Per-erik sa att jag inte fick sova hos honom. Lika bra att det kommer fram annars skvallrar han väl. Heeeeeejdå!!




Kommentarer
mammselen

Man kan få näringsbrist om man äter för ensidigt!

2008-04-29 @ 21:03:09
Jesper

Jag ser att du äter efter kostcirkeln..

2008-04-29 @ 21:55:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0