Framtidsfunderingar

Jahapp, så har man sagt upp sig från b.young. Men jag ska ändå jobba där till mitten av juni, men nu funderar jag på att sluta i maj och dra hem och ha ledigt hela juni fram till vi drar till Grekland den 27:e. Kommer inte ha så mycket extrajobb där, för hon som ska börja efter mig ska ta ett av mina pass varje månad och dessutom ringer de först till henne om de behöver extra. Känns inte som min inkomst kommer vara särskilt stor i maj och juni, så kanske lika bra att säga upp sig från barnehagen också och vara hemma och njuta av sommaren.

Åh det känns ganska skönt att det där ordnade sig, fast jag trivs väldigt bra på b.young.


42503-825

Och här kommer Mamma ridandes:)


Kommentarer
jenny

vilken härlig bild!

2008-04-08 @ 17:05:29
URL: http://jnyyy.blogg.se
mamma

Men. Vilken fin bild!
Kan det verkligen vara jag?

JA det ÄR det!

2008-04-08 @ 21:07:44
Jesper

Är det där uppe i Ammarnäs? Där har ju min familj stugan..

2008-04-08 @ 22:00:20
big

näru jesper, det är island!

2008-04-08 @ 22:27:16
irene

ååååå, jag vill också rida, helst i Ammarnäs faktiskt

2008-04-09 @ 18:53:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0