Grekland bokad!

Sådärja! Nu är det segling i Grekland som gäller mellan 27:e juni till 12:e juli för herr Per-Erik Lindén och fröken Birgitta Lindén.
Härligt!

image828

Har käkat sen middag en trappa upp två kvällar i rad nu, och somnat gott efter det. Just nu känns tanken på att jobba ganska avlägsen, men imorgon kommer väl ångesten. Shit vad mycket jobb jag har i två veckor nu, och shit, vad trött jag är.

Om två veckor är jag på väg mot Luleå allafall. Staden där snön faller, Men förhoppningsvis inte då.

Ciao!!


Kommentarer
Jesper

Jaha, kan ni segla? läckert.

2008-04-13 @ 00:00:20
Big

Nä, inte vi, men vi ska åka med min au-pair familj, och sällskap, och de kan segla:)

2008-04-13 @ 10:33:52
irene

Ni fixar det lätt. Det är bara att göra som ni blir tillsagda och försöka hålla er ur vägen annars. Att kalla snören för tamp och flaggstängerna för mast och bom är överkurs. Och så får ni kanske styra om ni sköter er :) (lyckostar)

2008-04-13 @ 16:58:30
mammselen

Måste erkänna att det ser ganska härligt ut. På bilden. Så blir det nog.

2008-04-13 @ 19:33:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0