hoola bandoola

Tjena, nu är jag hemma. Efter en mycket trevlig personalfest. Det regnar typ snö ute. Alldeles förfärdeligt.
Imorgon ska vi ha familjegudstjänst klockan elva. Jag tvekar på att jag kommer vara tillräckligt pigg klockan halv nio imorgon, så jag överlåter nog till de andra att sjunga pippi lågstrumpa tjolahoppsanhej.
Katarina och jag har haft en toppenkväll i våra vita tunikor ikväll- och hon har hittat sina skinnhandskar. Jättebra. Nu ska jag borsta tänderna. Markus sa att jag luktade inte så gott är jag väckte han.
Glen ligger här bredvid. Han säger gå och lägg dig. JAg säger gå och lägg mig.

HEjsvejs.


Kommentarer
mammselen

God morgon!
Du har fått igen din kamera som du glömde hos Karl. Den finns hos mig.
Lillasysters norska deklarationsblanketter finns också hos mig.

2008-04-06 @ 09:55:59
Mariami

Åhå ännu ett "sent" inlägg, haha.

2008-04-06 @ 11:39:30
URL: http://mariami.blogg.se
Jesper

Är det klokt med fest kvällen före en familjegudstjänst? :)

2008-04-06 @ 17:08:50
helena

Hur full ar du da? hhahaa

2008-04-08 @ 01:59:08
URL: http://hellyeah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0