Independence of the Seas

Världens största kryssningsfartyg är i Oslo, det kom någon tidig morgon häromdagen och hälsade på Dröbak genom att tuta järnet, plus att en helikopter flög runt det. Klockan var sju och jag fattade ingenting. Antog att det var nån som hade bli sjuk på båten som skulle med helikoptern, så jag la mig och sov igen. Märkte inte att det var ovanligt stort eller nåt.
Men ikväll ska de visst köra förbi här igen, så då ska jag vara mer förberedd. Får väl ta en bild eller nåt:)

image845

Man kan tydligen surfa ombord...


Kommentarer
Jesper

Shit. Jag är lite halvskraj för sådär stora saker. så jag skulle nog inte ens våga stå bredvid det.

2008-04-22 @ 11:16:14
Kate

Klart man kan surfa på internet ombord. Det kan man ju överallt.

2008-04-22 @ 14:10:09
big

men surfa surfa!!

2008-04-22 @ 15:05:23
Anonym

Är det den där nya jättestora finska båten som jag såg på nyheterna igår?
Det finns allt möjligt ombord. Bl.a. en isbana när man skjutsar undan golvet....
Säkert kan man surfa också.

2008-04-22 @ 19:59:27
mammselen igen

Det var jag här ovanför också.
Skulle bara säga GRATTIS till Glenn som har namnsdag idag!

2008-04-22 @ 20:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0