Jag är en mes.

Ibland när Markus har jobbat skitmycket är han ganska trött. Själv känner jag att jag nästan är gråtfärdig och jag har vart värsta bitchen ikväll. Jag fixar liksom inte att jobba i 13 timmar så bra. Dessutom skulle jag försöka fixa med jobbet i sommar plus Helenas deklaration som inte verkar stämma. Fick tag i min chef och nu är det klart att jag jobbar vecka 29-33, och inskolningen löste vi på så sätt att jag tar två-tre dagar i juni när jag är uppe på semester. Goda nyheter, Helena kan skicka in en förfrågan per mail angående extra tid för att lämna in deklarationen, skickade henne ett mail om det men vette tusan om hon har uppfattat den informationen. Annars får jag väl skriva ett mail i hennes namn. Detta är inte relevant fakta för min läsare förutom lilla oroliga Mamma...

Jag ska nog faktiskt sova lite nu. Imorgon är det föräldrastyrd dag i barnehagen. Det innebär att det är bara jag och en till från barnehagens "personal" som är där, plus 3 föräldrar. De andra anställda åker till Göteborg för att observera Montessori-dagis där.
 Hoppas hälften av kidsen är sjuka.

image849

Gonatt

(Bilden kanske ser lite äcklig ut, men det är bara lilla Boss. Han fyllde 8 år här om dagen, men vi glömde bort det)


Kommentarer
Kate

HUR kunde ni glömma Boss födelsedaaaag? Stackars..

2008-04-24 @ 07:27:50
helena

Nu har jag skickat ett mail till skattetjosan. Uppfattar allt jag=) Har inte glenn haft fodelsedag ocksa? vavava???

2008-04-24 @ 14:15:13
big

jo, den glömde vi också...

2008-04-24 @ 16:17:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0