Skitförsiktig Helena!!!

Shit vad orolig jag bli, lämna Bolivia så snart ni kan, folk bli mördade där och efter er händelse kan man bara vara glad att det gick som det gick!!

Om en polis vill ta er med till polisstationen, kontakta först ambassaden, detta är inget konstigt om det är en riktig polis!
De riktiga taxibilarna ska ha telefonnumret på sidan tydligen.

Inte för att jag är haj på det där, men jag läste det på internet. Och jag hoppas ni inte åker till Paraguay, där är det tydligen ännu värre.

Lite inte på någon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0