Söndag

Är det någon annan än jag som är vaken av mina syskon. No way. Eller jag vet ju intevilken tid på dygnet Helena har just nu.
Jag plågade mina stackars fötter på b.young igår, tog på mig ett par helt nya skor som dessutom är för små. (vill inte ha 39:or) I 6 timmar. Men nu börjar de kännas normala igen, fötterna. Är nöjd med mina salg i vart fall, hade två på nästan 2000:)

Det har vart så skönt att ha hela sängen för sig själv inatt. Jag tror man kommer till en gräns i förhållandet efter ett tag, där man njuter av extra plats på nätterna mer än man saknar sin partner, när denne är borta. Och imorse har vi myst alla tre, innan en gick ut fönstervägen och en ligger på golvet troget och väntar på en promenad.

Det som står på schemat idag är städning av lägenheten och dusch av hund. 

Om en vecka är jag uppe bland molnen just nu. Och just det, Per-Erik, hoppas det gick bra med rådjurssadeln;)



Kommentarer
irene

Vådan av att inte läsa ordentligt vid första genomläsningen.... ställde till det för mig.
- hm, var det Markus som gick ut fönstervägen...?eller låg han på golvet och väntade på promenad? Nja, förmodligen inte det senare. Men VARFÖR gick han i så fall fönstervägen? Var det verkligen han som gick fönstervägen eller var det någon annan?

Sen läste jag ordentligare och fattade. Fast det var mycket roligt att inte förstå riktigt :D

2008-04-20 @ 11:28:18
Anonym

Ksnske man blir lite förvirrad när man blivit femtio:P Eller så skriver jag lite rörigt bara...

2008-04-20 @ 12:48:39
Pe

haha, jo rådjurssadeln blev utsökt :)

2008-04-20 @ 14:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0