stora strutsar i en hög med sand

Jag kom inte på någon rubrik. Men man måste ju skriva ändå.
Vi gick ner på stan en sväng efter barnehagen. Åt en glass och satt i solen.

Jag räknar ner dagarna till jag ska till Kejtan och Luleå. Tack och lov att det är solsken under tiden. Annars vettetusan om jag hade klarat det. Tänk vad skoj vi ska ha, flamsing twentyfour-seven. Je!

En tur i skogen blir det nog till kvällen.

42503-838'

God helg allesammen

Å, by the way. This is sick:
http://bloggfrossa.blogspot.com/2008/04/nr-grisar-startar-flygbolag.html
Alltså, vart är världen på väg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0