Thanks:)

Tack för tips och råd. Har nog bestämt mig för att ta första jobbet och sen får vi se vad som händer i höst. Det kan ju hända man drar tillbaka till Norge, men just nu är jag riktigt less på detta landet. I oktober, november trivs man väl ingen annanstans än på en strand i Karibien, Helena?

Har vart på kör, men känner mig inte särskilt munter. Jag har vart deppad hela dagen och vet inte riktigt varför. Brukar kunna fråga mig själv vad det är för fel och så kommer jag på det, men hittar inga svar idag.

Gonatt och sov gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0