Uppdatera mera

Igår var det 21 stycken som läste min blogg.... och inget vettigt fick ni att läsa. Att jag hade vart på Arlanda och vaktat min väska.  Jag och Kate sitter och ser på tvreklam, sån här tv-shopreklam typ. Om det är många kändisar med som lovar att en produkt är bra, är den bra då?
Å nej nu gör de bort sig. Först en massa kändisar som säger att de har så fin hy för att de använder den och den produkten, och sen kommer en reklam med kändisar som gör reklam för ett medel som döljer oren hy. Hur går det ihop?

Det var fint att komma till Luleå igår, jag och Kate började flamsa med en gång, på kvällen åt vi sushi med Perkerk, gott vare.

Nu skulle Kate gå och gymma och hennes lilla Roooobie skriver tenta. Jag skulle också vara med och gymma men ändrade mig när det kostade 85 spänn. Tror jag tar en promenad istället.

Sen ska vi köpa mat och moffa. Svensk mat it is!!
See ya


Kommentarer
Jesper

Du skulle kunna ha farit dit och skrikit ikapp med alla fjantiga killar.. :)

2008-04-28 @ 14:57:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0