beat beat beat alphabeat

Jag sitter och lyssnar på fascination i ett tappert försök att muntra upp mig själv. Kände att jag liksom deppade ihop en halv smula. Men jag vet att jag anledningen är kass så jag ids inte deppa ihop helt. Good girl:)

Idag har jag vart på gammplatsen med hon jag är personliga assistent åt. Där åt jag palt till lunch som kommunen får bjuda mig på. Palten var ganska god, jag börjar nog lära mig;) Sen lyssnade vi på lite joik och köpte lotter. Det var typ samisk kulturdag och marknad. Sen for vi hem och kollade tennisen.

Nu tycker jag Helmert kan komma hem igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0